Μοσχομύρισε ο τόπος...

2017-04-27

Τι κι αν ορκιζόμουν στα αυθεντικά αρώματα,τι κι αν διαφωνούσα με όποιον μου έλεγε πώς υπάρχουν πολύ ωραία αρώματα τύπου (έτσι τις λέμε τώρα τις απομιμήσεις) που κοστίζουν πολύ λιγότερο από τα αυθεντικά; Είχα βέβαια και το δίκιο μου γιατί παραδέξου ότι κι εσύ έχεις μυρίσει πολλά πολλά άθλια αρώματα τύπου μέχρι να βρεις το σωστό!

Εγώ παραδόξως άλλαξα εύκολα γνώμη γι' αυτού του είδους τα αρώματα (πάνω απ' όλα είμαι πολύ σταθερή στις απόψεις μου) και εμπιστεύτηκα με κλειστά μάτια το Αρωματοπωλείο "Ελιξίριο".. Θες το όμορφο λογότυπο του καταστήματος, θες ο όμορφα διαμορφωμένος χώρος, θες το γεγονός ότι τα αρώματά τους βρίσκονται στην κατηγορία PARFUM με περιεκτικότητα 20% σε αιθέριο έλαιο που αυτό τους χαρίζει μοναδική διάρκεια και εξαιρετική ποιότητα,εμένα πάντως κάτι με τράβηξε! 

Για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής, αυτό που με έπεισε πιο πολύ ήταν το γεγονός ότι το αυθεντικό άρωμα που ήθελα κόστιζε κάτι λιγότερο από 100 ευρώ ,οπότε προτίμησα να επιλέξω αυτό των 15-10 ευρώ ! Και (ευτυχώς) δεν το μετάνιωσα! 

Δύο ήταν τα αρώματα που επέλεξα και ένα τρίτο μου ήρθε δώρο! Αυτά κάνουν και με κακομαθαίνουν!

~Το Armani Si  ήταν αυτός ο γλυκός πειρασμός που με έκανε να στραφώ στα αρώματα τύπου!  Επέλεξα το μπουκαλάκι των 100 ml  του οποίου η τιμή είναι 15 ευρώ ,με τρόμο μην τυχόν και μυρίζει άσχημα και πάνε τζάπα τα 15 ευρουλάκια!

Κάθε αμφιβολία έφυγε όταν το πήρα στα χέρια μου! Μύριζε ΥΠΕΡΟΧΑ ,σχεδόν πανομοιότυπα με το αυθεντικό (δεν μπορούσε καλύτερα νομίζω) και η διάρκειά του ήταν εξαιρετική! 

Έτσι για την ιστορία, το Armani Si  είναι ένα  βαρύ άρωμα,που εγώ επέλεξα να φοράω κυρίως το χειμώνα! Δέχτηκα πολύ καλές κριτικές και σίγουρα θα το προτιμήσω και τον επόμενο χειμώνα,εκτός κι αν μου κλείσει το μάτι κανένα άλλο αρωματάκι!

~Επειδή όμως καλοκαίρι πλησιάζει, έψαχνα κάτι πιο ανάλαφρο, πιο καλοκαιρινό! Χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για το πως μυρίζει, επέλεξα το "Soleil Blanc" από Tom Ford ! Λόγω του ότι δεν το γνώριζα καθόλου το άρωμα αυτό, προτίμησα να πάρω τα 50 ml, τα οποία κόστιζαν  10 ευρώ ! 

Στις κριτικές που διάβασα αφού είχα κάνει την παραγγελία (πολύ σωστή κίνηση εκ μέρους μου δεν μπορείς να πεις), πολλοί έλεγαν ότι μυρίζει σαν τα αντηλιακά coppertone. Εμένα περισσότερο μου θύμισε Tiaré tahiti (γαρδένια που λες κι εσύ) και μου έφερε στο μυαλό καλοκαιρινές αναμνήσεις . Ταίριαξε τέλεια πάνω μου  και θα είναι το άρωμα που θα με συντροφεύει τα καλοκαιρινά βράδια! 

Η έκπληξη που μου επιφύλασσε το Ελιξίριο ήταν αυτό το μικρό μπουκαλάκι (που από την αρχή σίγουρα αναρωτιέσαι τι να 'ναι,τι να 'ναι).

Πρόκειται για το Bronze Goddess από Estee Lauder. Ακόμη και εδώ έπεσαν μέσα στις προτιμήσεις μου, μιας και το άρωμα αυτό είναι το στάνταρ καλοκαιρινό άρωμα που φοράω εδώ και τρία χρόνια! Όχι μπράβο τους!

Για να γνωρίσεις το Ελιξίριο δεν έχεις παρά να μπεις στη σελίδα τους στο Facebook:

ή στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα όπου μπορείς να κάνεις  και την παραγγελία σου:

ή ακόμη (όσο πάει γίνεται και καλύτερο) και να επισκεπτείς το φυσικό τους κατάστημα  που βρίσκεται στην οδό Παπάγου 102 ,στου Ζωγράφου και να μυρίσεις από κοντά ό,τι σε ενδιαφέρει !

Το αγαπημένο σου άρωμα μπορείς να το βρεις επίσης σε body butter ,body lotion ,body scrub και shower gel.

Μπορείς επίσης να βρεις καλλυντικά από τις μάρκες :

  • BLUE SCENTS
  • BOMB COSMETICS 
  • DIRTY WORKS
  • I LOVE COSMETICS
  • MOXIE 

Κάνε την παραγγελία σου μέχρι 9/5/2017 και κέρδισε έκπτωση 10% για αγορές άνω των 21 ευρώ. Χρησιμοποίησε τον κωδικό 10OFFMAY .

Αυτά για σήμερα!

Σε φιλώ! 

Δώρα 

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε