Κορεάτικη...μαφία vol. 1

2017-04-26

Σήμερα θα σου μιλήσω για το Κορεάτικο brand "Holika Holika" που παντού το έβλεπα αλλά δεν είχα την τύχη να δοκιμάσω! Μέχρι που ανακάλυψα το online κατάστημα "Beautygeeks" .  

Είναι από τα καταστήματα καλλυντικών με την πιο φιλική εξυπηρέτηση! Έλυσαν αμέσως κάθε απορία που είχα για τα προϊόντα της παραγγελίας μου και μου έκαναν και ένα δώρο έκπληξη που δεν περίμενα με τίποτα! Αχάριστη δεν είμαι!Τι άλλο να ζητήσω δηλαδή;

Με χαμηλά έξοδα αποστολής φτάνουν στην πόρτα σας προϊόντα περιποίησης προσώπου και μακιγιάζ των εταιρειών  Holika Holika και Barry M ,εταιρειών που σπανίζουν σε ελληνικά καταστήματα! 

Τυχαία το ανακάλυψα το eshop τους και σαν να μην έφτανε αυτό,είχαν και έκπτωση -20% στα περισσότερα προϊόντα (η χαρά του καταναλωτικού πλάσματος!!) .

Εγώ διάλεξα έξι προϊόντα! 

~Πήρα 5 μάσκες  "Blueberry Juicy Mask Sheet" . Κάθε sheet mask  είναι ουσιαστικά μία χάρτινη μάσκα ,η οποία είναι γεμάτη (δεν φαντάζεσαι πόσο!)  με ειδικό προϊόν,κάτι σαν λοσιόν,με ευεργετικές ιδιότητες ! Η συγκεκριμένη που επέλεξα εγώ είναι μια καταπραϋντική μάσκα που ενισχύει τη φυσική λάμψη του προσώπου. Είναι κατάλληλη για λιπαρές και ευαίσθητες,με τάση ακμής επιδερμίδες! Μη τη φοβηθείς αν δεν έχεις λιπαρή επιδερμίδα! Ούτε εγώ έχω!  Έχω όμως ευαίσθητη, με τάση για κοκκινίλες και με βοήθησε πάρα πολύ καθώς μετά τη χρήση της οι κοκκινίλες  μου ηρεμούν σημαντικά και το πρόσωπό μου αποκτά υπέροχη λάμψη και ενυδάτωση!

Την εφαρμόζουμε για 15-20 λεπτά κι αφού την αφαιρέσουμε ,δεν ξεπλαίνουμε το πρόσωπό μας ,αλλά κάνουμε απαλό μασάζ με το προϊόν που έχει μείνει επάνω του!

Κοστίζει μόλις 1,95 ευρώ και αν τη βάλεις στην εβδομαδιαία ρουτίνα περιποίησής σου,σίγουρα θα δεις σημαντική διαφορά (αρκεί να μη βιάζεσαι και περιμένεις με μία μόνο χρήση να μεταμορφωθείς). 


~Επόμενο προϊόν είναι η "Honey Sleeping Pack with Blueberry" (παντού μπλούμπεριζζ) . Πρόκειται για μια μάσκα ύπνου που στην ουσία χρησιμοποιείται αντί για κρέμα μετά τον βραδινό καθαρισμό! Περιέχει 40% απόσταγμα από μέλι βατόμουρου ,ανόργανα άλατα και γλυκόζη που έχουν συσφικτική δράση. Έτσι το δέρμα διατηρείται νεανικό και εύπλαστο. Δεν έχει την κλασική υφή μάσκας,αλλά υφή ενός παχύρευστου τζελ το οποίο θέλει λίγο  χρόνο παραπάνω απ' ότι η κλασική ενυδατική κρέμα  για να απορροφηθεί από το πρόσωπο (σε εμένα παίρνει 3-5 λεπτά συνήθως). Από εκεί και μετά το μόνο που έχω να κάνω είναι να κοιμηθώ και να ξυπνήσω την επόμενη μέρα με λαμπερό και καλά προς μέτρια  ενυδατωμένο πρόσωπο.Αν έδινε ακόμη περισσότερη ενυδάτωση θα ήταν top!

Η συσκευασία του είναι ένα μικρό γυάλινο βαζάκι μελιού! Πολύ γλυκό! Κοστίζει 10,37 ευρώ από 12,96 ευρώ και την έκπτωση αυτή θα τη βρεις μόνο στο Beautygeeks ! 


~Στο δέμα μου όμως υπήρχε κι ένα δώρο που δεν περίμενα! Μου έστειλαν την παλέτα μακιγιάζ Hide & Chic από την Barry M! Η παλέτα περιέχει bronzer , highlighter και τρεις αποχρώσεις ρουζ, ένα απαλό παστέλ ροζ, ένα καραμελένιο ροζ και ένα κοράλι .  Μου αρέσει να δημιουργώ φυσικά κοψίματα με το bronzer ,να δίνω φως με  το highlighter και να τονίζω τα ζυγωματικά με το κοραλί ή το παστέλ ροζ! Το καραμελένιο ροζ είναι κάπως υπερβολικό,τουλάχιστον για εμένα!

Το πολυεργαλείο αυτό το βρίσκεις στην τιμή των 10,42 ευρώ από 13,03 ευρώ (είπαμε,έχουν εκπτώσεις!!)

Είναι πολύ σημαντικό να προσθέσω ότι η εταιρεία Barry M δεν κάνει πειράματα σε ζώα!

Το "Beautygeeks" έχει μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα,αλλά για οποιαδήποτε απορία σου μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με τη σελίδα τους στο facebook :

Σε φιλώ!! Δώρα

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε