Lush Cosmetics Review...Ότι πιο ιδιαίτερο έχεις φανταστεί!

2019-10-17

Καιρό ήθελα να γράψω για τα προϊόντα Lush, αλλά έκανα (παραδόξως!!) αρκετή υπομονή μέχρι να τελειώσουν όλα για να είμαι σίγουρη τι μου άρεσε και τι όχι!Για να δεις αν ταυτίζεσαι ή όχι με τον τύπο επιδερμίδας μου και αν θα ταίριαζαν και σε εσένα τα παρακάτω προϊόντα, θα σου πω μια ιστορία!

Μετά το καλοκαίρι η επιδερμίδα του προσώπου μου είχε αφυδατωθεί αρκετά. Σε πολλά σημεία εμφάνιζε ξηρότητα, ωστόσο στο μέτωπο είχα και αρκετούς πόρους, οπότε μάλλον μικτό θα το έλεγε κανείς το δέρμα μου. Η χρήση κρέμας με πολύ πλούσια υφή θα ήταν κακή επιλογή, γιατί θα έφραζε τους πόρους του δέρματός μου. Οπότε επέλεξα ενυδατικά προϊόντα καθαρισμού, χωρίς να αλλάξω κάτι στην υπόλοιπη ρουτίνα μου! Δηλαδή μετά τον καθαρισμό ακολουθούσε εφαρμογή κάποιας κρέμας με λεπτή σχετικά υφή.

Από την άλλη πλευρά, στο σώμα είχα έντονη ξηροδερμία, λόγω του μαυρίσματος που σταδιακά έφευγε. Ενώ  κατά τόπους εμφάνισα και μικρά σπυράκια. Όχι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά γιατί να υπάρχουν;

Ξεκινάει λοιπόν το ταξίδι μου στον κόσμο των Lush. . .

▪Το αφρόλουτρο "Oaty creamy dreamy" έχει κρεμώδη υφή και είναι ότι καλύτερο φτιάχνεται από τη Lush για πολύ ευαίσθητα δέρμα με τάσεις εκζέματος. Εκτός από τον καθαρισμό που κάνει, διατηρεί έντονα ενυδατωμένο το σώμα και είναι πολύ καλή επιλογή και ως προϊόν ξυρίσματος. Αυτή η έντονη ενυδάτωση που προσφέρει, οφείλεται στο γάλα βρώμης και το βούτυρο κακάο που περιέχει. Τη μυρωδιά του θα την χαρακτήριζα αδιάφορη προς άσχημη (μυρίζει έντονα βότανα, προς το άσχημο όμως), αλλά η δουλειά που κάνει είναι τρομερή και λόγω της υφής του χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα! Εάν θα μπορούσα να το κατηγορήσω για κάτι, θα ήταν τα SLS (θειική ένωση, συγκεκριμένα  λαουρυλοθειικό νάτριο (!!!), που "βοηθά" το προϊόν να κάνει έντονο αφρό) που περιέχει ως πρώτο συστατικό. Κατά τ' άλλα με εξέπληξε ευχάριστα!

▪Αμέσως μετά το μπάνιο χρησιμοποιούσα την κρέμα σώματος "Dream Cream". Η κρέμα αυτή είναι ίσως το Νο1 προϊόν σε πωλήσεις και υπόσχεται παραδεισένια ενυδάτωση. Η υφή της είναι όντως πλούσια, οπότε είναι ότι πρέπει για τις ξηρές επιδερμίδες. Εεε.. και αυτό το προϊόν έχει λίγο άσχημη μυρωδιά, αλλά είναι η πρώτη κρέμα που με βοήθησε ταυτόχρονα και με την ξηροδερμία και με τα κόκκινα σημαδάκια και με τα μικρά σπυράκια στο σώμα. Εγώ επέλεξα την εκδοχή που αυτοσυντηρείται διότι ήθελα να αποφύγω τα parabens που περιέχονται στην κλασική εκδοχή! Το ίδιο θα πρότεινα και σε εσένα,γιατί ποιος τα θέλει τα parabens; Από αυτήν την κρέμα εφάρμοζα πολύ μικρή ποσότητα, γιατί διαφορετικά αργούσε να απορροφηθεί και με ενοχλούσε! Είναι μέχρι να την "μάθεις".. Μετά θα σου βγαίνει μηχανικά να εφαρμόζεις μικρή ποσότητα!

Τα δύο προϊόντα προσώπου που χρησιμοποίησα είχαν υφές εντελώς άγνωστες σε εμένα, οι οποίες ωστόσο φαίνεται να μου ταίριαξαν απόλυτα!

▪Το καθαριστικό balm προσώπου "Ultrabland" ήταν η επιλογή μου για ντεμακιγιάζ προσώπου. Κρεμώδης υφή που μετατρέπεται σε έλαιο μόλις εφαρμοστεί με κινήσεις μασάζ σε όλο το πρόσωπο. Ιδιαίτερο προϊόν που άφηνε το πρόσωπό μου τόσο μαλακό, χωρίς να μου προκαλέσει τον παραμικρό ερεθισμό στα μάτια όπως τα περισσότερα προϊόντα! Το αρνητικό του είναι τα parabens που περιέχει και γι' αυτό ίσως να μην το επέλεγα ξανά. Σαν υφή και σαν δουλειά όμως του δίνω 10!! Και αυτό το προϊόν δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο σαν άρωμα (περίίίίεργο!)!

▪Τελευταίο και ίσως το πιο αγαπημένο μου προϊόν όλων, γιατί συνδύαζε και ωραία υφή και "καλά" συστατικά και ονειρεμένο άρωμα ήταν το φρέσκο καθαριστικό προσώπου "Let the good times roll". Ένα κίτρινο(!!!) προϊόν, το οποίο κάνει ταυτόχρονα και καθαρισμό και ήπια απολέπιση αφήνοντας πολύ μαλακό το δέρμα. Α! Μην ξεχάσω να σου περιγράψω το υπέροχο άρωμά του.. Ένας συνδυασμός καραμέλας,ποπκόρν και ζύμης κέικ! Τουλάχιστον αυτό θύμιζε σε εμένα! Τι να σου πω.. Το κάτι άλλο! Όμοιό του δεν έχω συναντήσει ξανά!  Αλλά ασχέτως αρώματος, το καθαριστικό αυτό ήρθε για να μείνει! Στα αρνητικά του είναι η σύντομη ημερομηνία λήξης του. Θεωρητικά αυτό δεν είναι αρνητικό, διότι υποδηλώνει την "αγνή" φύση του προϊόντος, ωστόσο δεδομένου ότι χρειάζεται μικρή ποσότητα, θέλει τακτική χρήση!

Τα προϊόντα Lush μπορείς να τα βρεις είτε στο φυσικό κατάστημα που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη, είτε να τα παραγγείλεις online μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος  https://lush.gr/ . Η εταιρεία έχει διεθνείς πιστοποιήσεις για την μάχη της ενάντια στα πειράματα που γίνονται σε ζώα στο χώρο των καλλυντικών.  

Αυτά τα προϊόντα δοκίμασα από Lush! Μετά από κριτικές που διάβασα στο internet κατέληξα ότι τα προϊόντα της εταιρείας είτε θα σου ταιριάξουν απόλυτα, είτε θα σε απογοητεύσουν οικτρά! Εγώ ήμουν τυχερή και όπως κατάλαβες μου ταίριαξαν και με βοήθησαν όλα! Ελπίζω να σου άρεσαν και ελπίζω να ευχαριστήθηκες το άρθρο, μιας που δε σε συνηθίζω σε τέτοια τον τελευταίο καιρό!!

Μέχρι το επόμενο άρθρο (θα είναι σύντομα, το υπόσχομαι!!!)... να προσέχεις τον εαυτό σου!!

Σε φιλώ...

Δώρα


© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε