Μεσσηνιακές συνταγές ομορφιάς!

2017-05-02

Πολύ καλο μήνα σου εύχομαι! Τι όμορφα  που μπήκε ο Μάιος ,με  άκρως καλοκαιρινό καιρό! 

Σήμερα θα σου μιλήσω για μια ελληνική εταιρεία προϊόντων από τη Μεσσηνία ,ονόματι "Messinian Spa". Όλα τα προϊόντα (εκτός από ένα) τα προμηθεύτηκα  από το κρητικό  ηλεκτρονικό  κατάστημα  "Kampos Cretan Products" όπου μπορεί κανείς να βρει εκεί "θησαυρούς" από μικρές ελληνικές επιχειρήσεις  !

Μερικούς από αυτούς τους  θησαυρούς ανακάλυψα κι  εγώ !

Τα Messinian Spa προϊόντα είναι εμπλουτισμένα με ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα, γνωστό για την αντιοξειδωτική και θρεπτική του δράση. Χυμός πορτοκαλιού από τη Λακωνία και την Καλαμάτα, μέλι από τη Μάνη, φραγκόσυκο, ελίχρυσος και δίκταμο από την Κρήτη, ελληνικό τσάι του βουνού, ρίγανη ελληνική, δενδρολίβανο και πολλά άλλα φυσικά ελληνικά συστατικά εμπλουτίζουν τα Messinian Spa και προσφέρουν μια ολοκληρωμένη σειρά για υγιές δέρμα και βαθιά φροντίδα. 

~Ψάχνοντας κάποιο πολυχρηστικό προϊόν για τις διακοπές μου, το οποίο θα μπορούσα να χρησιμοποιώ και για τα μαλλιά και για το σώμα, ώστε να μη χρειάζεται να κουβαλάω μαζί μου πολλές συσκευασίες, ανακάλυψα το ενυδατικό έλαιο 3 σε 1 .Είναι ένα δραστικό μίγμα με ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ηλιέλαιο, ιπποφαές, λάδι από σταφύλι, αμύγδαλο, αργκάν και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού, λεμονιού και λεβάντας. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο,σώμα και μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιούσα αρχικά μόνο στο σώμα! Αρωματίζει ευχάριστα (και καθόλου βαριά) το δέρμα και προσφέρει τόσο  πλούσια ενυδάτωση που δεν το πιστεύεις! Χρειάζεται λίγη ποσότητα, γιατί ναι μεν απορροφάται γρήγορα αλλά αν βάλεις τεράστια ποσότητα θα αφήσει ενοχλητική λιπαρότητα! Την πάτησα κι εγώ την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα!!!  Τρία με τέσσερα "ψιιιτ" καλύπτουν ωραιότατα όλο το σώμα. Αλλά η χρήση του δεν σταμάτησε εκεί. Είναι τέλειο και για τα μαλλιά. Αποτρέπει το φριζάρισμα και δίνει μια ωραία λάμψη. Ένα ψιτ είναι υπεραρκετό και το απλώνω σε νωπά μαλλιά. Κι εκεί την πάτησα την πρώτη φορά εγώ μιας και έβαλα αρκετή ποσότητα και τα καταλάδωσα τα καημένα τα  φρεσκολουσμένα μαλλιά μου! Πλέον ξέρω ακριβώς πόση ποσότητα χρειάζεται. Στο  πρόσωπο δεν το χρησιμοποίησα,οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

~Δύο αγαπημένα προϊόντα της εταιρείας είναι τα παρακάτω αρωματικά body mist για σώμα και μαλλιά. Η αδυναμία μου ήταν το body mist με σύκο και λεμόνι . Το άλλο που επέλεξα ήταν αυτό με καρύδι και βανίλια . Επίσης πολύ ωραίο,αλλά όχι τόσο όσο το άλλο. Δεν έχω παρατηρήσει να προσφέρουν κάποια ενυδάτωση στο σώμα μου,παρόλο που περιέχουν πανθενόλη και εκχύλισμα ελιάς, σίγουρα όμως το αρωματίζουν τέλεια. Μπορείς να το βρεις σε άλλα τέσσερα αρώματα και να διαλέξεις το αγαπημένο σου.

~Επόμενα που δοκίμασα είναι δύο αφρόλουτρα. Το πρώτο είναι από την Premium σειρά,αυτό με βασιλικό πολτό και ελίχρυσο . Έχει ένα ιδιαίτερο άρωμα που μου θυμίζει κάτι από τα παλιά και είναι πλούσιο σε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα, ελληνικό βασιλικό πολτό, κρητικό ελίχρυσο και μέλι από τη Μάνη. Είναι πραγματικά πολυτελές και αφήνει ένα απαλό απαλό γκλίτερ στο σώμα.  Το δεύτερο είναι το αφρόλουτρο με ρόδι και μέλι . Αν και το δοκίμασα στην travel size συσκευασία του, την οποία μου έστειλαν δώρο, το ξεχώρισα περισσότερο από το προηγούμενο λόγω του γλυκού αρώματός του.

~Επόμενο προϊόν είναι το καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή  "Intimate Feminine Wash με χαμομήλι και δενδρολίβανο" . Είναι ένα απαλό υγρό σαπούνι με καταπραϋντικές ιδιότητες λόγω του εκχυλίσματος δενδρολίβανου και αντιβακτηριακή δράση λόγω του εκχυλίσματος χαμομηλιού.  Το χρησιμοποιώ μια στο τόσο για έξτρα φρεσκάδα, μιας και δεν ενδείκνυται η συχνή χρήση τέτοιου είδους προϊόντων, ακόμη κι αν λένε πως είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση.

~Συνεχίζω με την κρέμα χεριών με λεμόνι και καλέντουλα . Είναι ΤΕΛΕΙΑ!! Προσφέρει άμεση  ενυδάτωση, επιβραδύνει τη γήρανση του δέρματος και σταδιακά καταπολεμά τις μαύρες κηλίδες. Έχει υπέροχο άρωμα και με βοήθησε πολύ με τα σκασμένα χέρια μου. Πώς άλλωστε να μη με βοηθήσει, αφού περιέχει άρνικα, αμυγδαλέλαιο, χαμομήλι, γλυκερίνη, φασκόμηλο, βαλσαμόχορτο, αλόη, δραστικό λευκαντικό παράγοντα, βιταμίνες Α, Ε και πανθενόλη; 

~Επόμενα,είναι το αντηλιακό προσώπου και σώματος με spf50 . Το χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι σε όλο το σώμα (όχι όμως στο πρόσωπο), με προστάτεψε πλήρως από τον ήλιο και κατάφερα να μην καώ ούτε μια φορά! Είναι τέλειο και ως προς το άρωμα και ως προς την υφή τους. Απορροφάται τέλεια, ενυδατώνει το δέρμα φουλ και έχει το ίδιο άρωμα με το body mist με καρύδι και βανίλια που σου έδειξα πιο πάνω. Έρχεται σε συσκευασία 1+1 δώρο!

****Ένα έξτρα τιπ που έχω να σου δώσω!!! Μετά τον ήλιο χρησιμοποίησε το ενυδατικό λάδι σώματος 3 σε 1 που σου έδειξα πιο πάνω, αντί του after sun και θα με θυμηθείς!

~Τέλος έχω να σου δείξω ένα προϊόν προσώπου που δυστυχώς δεν ταίριαξε σε εμένα καθόλου.Πρόκειται για την Micellar λοσιόν ντεμακιγιάζ με αγγούρι και αλόη (είναι το προϊόν που δεν αγόρασα από το Kampos Cretan Products). Το πρόβλημα που αντιμετώπισα με το προϊόν αυτό είναι ότι μου προκάλεσε τρομερό τσούξιμο στα μάτια. Μιλάμε για απίστευτα πολλά δάκρυα και τεράστια απογοήτευση. Σίγουρα δεν θα το επιλέξω ξανά  μιας και έχω ευαισθησία στα μάτια.

Αυτά και άλλα πολλά είναι τα προϊόντα της Messinian Spa που θα βρεις στο Kampos Cretan Products Πολύ καλές εκπτώσεις σε περιμένουν να τις ανακαλύψεις.  Μια επίσκεψη στην σελίδα τους θα σε πείσει :

Βρες τους επίσης στη σελίδα τους στο facebook "Kampos Cretan Products"

Σε φιλώ!

 Δώρα


© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε