Μισυρλού...Μια όμορφη ιστορία!

2017-10-29

Η ιστορία μας ξεκινάει κάπως άσχημα!  Λίγο η αγάπη μου για τα χειροποίητα καλλυντικά, λίγο η μανία μου να αγοράζω ότι φυσικό βρεθεί στο δρόμο μου, έκανα μια όχι τόσο καλή επιλογή σαπουνιού και δεν υπολόγισα ότι μπορεί να είμαι αλλεργική σε κάποιο συστατικό του! Άλλωστε ποιος σκέφτεται πριν αγοράσει ένα προϊόν ότι μπορεί να είναι αλλεργικός; Μη μου πεις ότι το κάνεις; Δε θα σε πιστέψω! 

Έχοντας βάλει στόχο να αφήσω πίσω οποιοδήποτε αφρόλουτρο του εμπορίου που αμφιβάλλω αν περιέχει έστω κι ένα "αγνό" συστατικό και να χρησιμοποιώ μόνο φυσικά σαπούνια και αφρόλουτρα για τον καθαρισμό του σώματός μου, επέλεξα άθελα μου κάποιο, το οποίο μου προκάλεσε τρομερή αφυδάτωση! ΤΡΟΜΕΡΗ όμως! Δεν φταίει βέβαια το καημένο! Απλά εγώ ήμουν αλλεργική σε κάποιο συστατικό του! Μη δίνοντας λοιπόν σημασία και συνεχίζοντας τη χρήση του σαπουνιού σε καθημερινή βάση, η αφυδάτωση αυτή συνδυάστηκε και με φαγούρα. Ανυπόφορη φαγουρίτσα που όμοιά της δε μου έχει ξανασυμβεί! Μιλάμε για τρομερό ντουέτο που εύχομαι να μη σου τύχει ποτέ!

Κάπου εδώ όμως η ιστορία αλλάζει τροπή και θα δεις ότι τελικά έχει αίσιο τέλος και αυτό γιατί στο δρόμο μου εμφανίστηκε μία τρομερή κρέμα που όμοιά της δεν έχω ξανασυναντήσει. Βέβαια, εδώ που τα λέμε δεν είχε χρειαστεί να αναζητήσω κάτι παρόμοιο μιας που δεν είχα πάθει ξανά κάτι αντίστοιχο οπότε γι' αυτό δεν είχα ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο!!!

Πρόκειται για την κρέμα χεριών με άρωμα που έχουν δημιουργήσει τα κορίτσια, η Θεώνη και η Νατάσα, από το Σαπουνοπωλείον "Μισυρλού". Μπαίνει σε όλο το σώμα, μη σε ξεγελά που μας συστήνεται ως κρέμα χεριών! Γλυκερίνη, βούτυρο καριτέ, νερό, λάδι καλέντουλας, βαλσαμέλαιο και αμυγδαλέλαιο είναι λίγα από τα θαυματουργά συστατικά της! Την εκθειάζω τόσο γιατί πραγματικά με βοήθησε! Μέσα σε δύο μέρες, με συστηματική χρήση, η φαγούρα σταμάτησε εντελώς και μέσα σε 5 μέρες το δέρμα μου δε θύμιζε σε τίποτα εκείνο το ταλαίπωρο, κακόμοιρο, αφυδατωμένο δέρμα. Λες και δεν μου είχε συμβεί ποτέ τίποτα! Ήταν ξανά υγιές και πλήρως ενυδατωμένο!

Τώρα πια, την χρησιμοποιώ καθαρά ως κρέμα χεριών και με βοήθησε επίσης πολύ στις γρατζουνιές που μου κάνουν συχνά πυκνά οι πολυαγαπημένες μου γατούλες! Μέσα σε δέκα μέρες δεν άφησε το παραμικρό σημαδάκι πάνω στο χέρι μου. Τις εξαφάνισε σου λέω! Η κρέμα αυτή είναι πραγματικά θεραπευτική και απευθύνεται εκτός των άλλων και σε άτομα που υποφέρουν από  έκζεμα, έρπη, ψωρίαση και ακμή. Άλλο ένα θετικό του είναι το υπέροχο άρωμα καρύδας που έχει (αν είσαι coconut lover με καταλαβαίνεις νομίζω).

Η Νατάσα και η Θεώνη έχουν δημιουργήσει  ένα θαυματουργό πολυχρηστικό προϊόν και πλέον έχουν επεκτείνει την γκάμα τους δημιουργώντας σαπούνια, κρέμες και απολεπιστικά σώματος, κρέμες προσώπου, lip balms και χίλια δυο άλλα καλούδια! Σίγουρα θα μεγαλώσω τη συλλογή μου για να σου πω την άποψή μου και για τα υπόλοιπα προϊόντα τους (άλλο που δε θέλω)!!!

Η Μισυρλού εδρεύει στην Αιγείρα  Αιγιαλείας ωστόσο μπορείς να τις βρεις είτε σε κάποια από τις εκθέσεις που συμμετέχουν (σε όλη την Ελλάδα!!) , είτε στη σελίδα τους στο facebook "Μισυρλού - χειροποίητα σαπούνια και καλλυντικά. Misyrlou soap shop"

Φιλάκια....

Δώρα!

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε