Ας γνωρίσουμε την Pharma...queen!

2017-04-26

Πόσο ωραίο είναι να γνωρίζεις νέους ανθρώπους που λατρεύουν αυτό που κάνουν; Ανθρώπους που πραγματικά χαίρονται να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό πελάτη (βλέπε εμένα!!) ! Κάτι τέτοιο συνέβη μόλις ήρθα σε επαφή με το φαρμακείο Pharmaqueen και τη φαρμακοποιό Στεφανία Μπιτοπούλου

Εδώ και αρκετό καιρό,αναζητούσα το κατάλληλο ηλεκτρονικό φαρμακείο από το οποίο θα αγόραζα προϊόντα της εταιρείας Natura Siberica ! Έψαχνα το φαρμακείο που εκτός από χαμηλές τιμές στα προϊόντα του,θα έχει και χαμηλές τιμές στα έξοδα αποστολής (μη μου πεις ότι δεν εξοργίζεσαι όταν παραγγέλνεις online από Ελλάδα και τα έξοδα ανέρχονται στα 5+++ ευρώ ,ενώ αγοράζεις από εξωτερικό και τα έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ) ! Και το βρήκα!! Η έδρα του βρίσκεται στην Κατερίνη και εκτός από όμορφο ηλεκτρονικό κατάστημα ,έχει ένα υπέροχο φυσικό κατάστημα (για έσας τις άτιμες που έχετε την τύχη να βρίσκεστε στην Κατερίνη) !  

Ποιο είναι όμως το moto της Στεφανίας ;

"Θέλω να είμαι η προσωπική σας φαρμακοποιός . Να έχετε την δυνατότητα να κάνετε εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας άλλα παράλληλα να σας βοηθώ σε αυτές με την επιστημονική και εμπειρική μου κατάρτιση.Με αυτόν τον τρόπο αγοράζετε ποιοτικά προϊόντα που είναι πραγματικά κατάλληλα για εσάς. Γλιτώνετε τις αυτοματοποιημένες αγορές που συνήθως δεν σας ταιριάζουν και καταλήγουν στο καλάθι των άχρηστων.Η δίκη σας φροντίδα άλλα και των προσώπων που αγαπά".

Εμένα πραγματικά με ευχαρίστησε 100% η ομάδα του Pharmaqueen και στο πρόσωπο της Στεφανίας πραγματικά κατάφερα να βρω την προσωπική μου φαρμακοποιό !

Παρακάτω σας δείχνω τα προϊόντα που επέλεξα! Όλα είναι της εταιρείας Natura Siberica !

1) Natura Siberica Rich Massage Butter , Πλούσιο Βούτυρο για Μασάζ κατά της Κυτταρίτιδας

Έρχεται σε πλαστικό βάζο των 370 ml και  κοστίζει 20,00 ευρώ.

2)Oblepikha Shampoo για Βαθύ Καθαρισμό και Φροντίδα, για κανονικά και λιπαρά μαλλιά

Έρχεται σε πλαστικό μπουκάλι των 400 ml ,στην τιμή των 7,80 ευρώ.

3)Natura Siberica Fresh Spa Kam-Chat-Ka Arctic Blooming Bust & Neck Cream, Κρέμα Ανόρθωσης για Λαιμό & Ντεκολτέ

Έρχεται σε γυάλινο μπουκάλι των 200 ml με απλικατέρ και κοστίζει  16,57 ευρώ.

Εκτός από τα προϊόντα που τόσο περίμενα ,σαν βόμβα έσκασαν στο γραφείο μου και τα άπειρα δείγματα που μου έστειλαν και πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου! Σπάνια βλέπεις φαρμακεία να σου στέλνουν απλόχερα τόσα δείγματα! Mόλις άνοιξα το δέμα ,ξέσπασα σε γέλια! Πραγματικά δεν το πίστευα!   

Εκτός από προϊόντα της NATURA SIBERICA ,θα βρείτε και προϊόντα των εταιρειών : APIVITA , ARCAYA , BIONIKE , CLERIA , COLLAGEN , EMBRYOLISSE , FREZYDERM , GARDEN OF PANTHENOLS , HEI POA , LAMPERTS , LA ROCHE-POSAY , NUK , PHARMASEPT , POWER HEALTH , VICHY !

Επισκεφτείτε τώρα το ηλεκτρονικό κατάστημα του φαρμακείου : 

Μη διστάσετε να στείλετε οποιαδήποτε απορία σας είτε στη φόρμα επικοινωνίας του φαρμακείου : 

είτε στη σελίδα τους στο facebook "Pharmaqueen.gr Φαρμακείο Μπιτοπούλου Στεφανία" : 

Είμαι σίγουρη ότι θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! 

Σύντομα (όταν θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη) θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου για τα προϊόντα αυτά!

Πατώντας στην εικόνα κάθε προϊόντος μεταφέρεστε αυτόματα στο site pharmaqueen όπου θα δείτε τις τιμές τους και περισσότερα στοιχεία γι' αυτά!

Σας φιλώ!! Δώρα

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε