Samovar natural cosmetics

2017-04-26

Την αγάπη μου για τα χειροποίητα φυσικά καλλυντικά δεν μπορώ με τίποτα να την κρύψω! Σήμερα θα σας μιλήσω για την μικρή επιχείρηση "Samovar Natural Cosmetics" που ξεκίνησε την πορεία της τον Οκτώβριο του 2013 στην Πάτρα!

Χρησιμοποιώντας αγνά υλικά της ελληνικής γης όπως το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο δικής τους παραγωγής, τα βότανα και το μέλι, παρασκεύασαν τα πρώτα τους χειροποίητα σαπούνια ελαιολάδου με την παραδοσιακή ψυχρή μέθοδο. Στη συνέχεια, μετά από πολύ μελέτη και αρκετές δοκιμές, οι συνταγές τους εμπλουτίστηκαν με περισσότερα αγνά υλικά, ώστε να καλύπτουν μεγαλύτερο εύρος καθημερινών αναγκών.

Πλέον παρασκευάζουν παραδοσιακές κηραλοιφές εμπλουτισμένες με αιθέρια έλαια και άλλα έλαια (λάδι τριαντάφυλλου , μαστιχέλαιο κλπ) ,κρέμες προσώπου, σώματος, χεριών και τέλος παρασκευάζουν έλαια και λοσιόν για διάφορες χρήσεις όπως ενυδάτωση, καθαρισμός, μασάζ, καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και των ευρυαγγειών.

Από τότε που το ανακάλυψα το έχω επισκεπτεί ουκ ολίγες φορες!! Θα ήταν ψέμα αν έλεγα το αντίθετο,μιας κι όπως θα δείτε δεν έχω και λίγα από τα προϊόντα τους!

Ξεκινώ με αυτά που έχω ήδη τελειώσει!

~Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα και με έκανε να θέλω να γνωρίσω πιο καλά την εταιρεία, ήταν η κρέμα χεριών με άρωμα βανίλια! Έχει ένα άρωμα απερίγραπτο,βανίλια σε συνδιασμό με καθαριότητα! Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω διαφορετικά!! Είναι τόσο υπέροχο που το σκέφτομαι και αναστατώνομαι! Έρχεται σε κομψό γυάλινο βαζάκι στην ποσότητα των 106 ml ! Σε εμένα που έχω απίστευτα ξηρά χέρια με χιονίστρες (ιδιαίτερα τους κρύους μήνες) φάνηκε ιδιαίτερα σωτήρια! Με βοήθησε να έχω 100% ενυδατωμένα χέρια, χωρίς σκασίματα, πληγές και γενικά όλα αυτά τα ωραία που δημιουργούν οι χιονίστρες σε εμάς τους ταλαίπωρους!! Περιέχει αμυγδαλέλαιο και προστατεύει από τα σημάδια πρόωρης γήρανσης!

Η τιμή της είναι στα 6,00 ευρώ και μπορείτε επίσης να τη βρείτε σε άρωμα μπισκότο ή άρωμα μαγνόλια!

~Θα συνεχίσω με την απολέπιση και τον καθαρισμό σώματος! Για τις ανάγκες μας αυτές ,η Samovar έχει δημιουργήσει πολλά διαφορετικά είδη σαπουνιών!

Για έντονη απολέπιση, τόνωση, ενυδάτωση και καταπολέμηση της κυτταρίτιδας επέλεξα το σαπούνι ελαιόλαδου με αιθέριο έλαιο μέντας (που μειώνει τη συμφόρηση) και τριμμένο κουκούτσι ελιάς (που προσφέρει αυτήν την έντονη απολέπιση). Στην πρώτη χρήση βέβαια ήμουν λίγο απρόσεκτη και έβαλα τόση δύναμη από τη λαχτάρα μου για απολέπιση ,που κατάφερα να τραυματίσω το σώμα μου! Κι εδώ ήρθε να με σώσει η ενυδάτωση που προσφέρει,μιας και την επόμενη μέρα τα σημάδια και οι κοκκινίλες που μου προκάλεσα είχαν φύγει! Όσο καιρό έκανα "σωστή" χρήση του (χωρίς να αυτοκαταστρέφομαι) ,τα δέρμα μου ήταν σούπερ μαλακό και τονωμένο ! Να σημειώσω βέβαια ότι δεν είδα κάποια διαφορά όσον αφορά την κυτταρίτιδα! Όσον αφορά όμως την απαλότητα που μου προσέφερε (σε συνδυασμό με ενυδατική κρέμα σώματος που χρησιμοποιούσα μετά το μπάνιο), με ενθουσίασε και σίγουρα θα το επιλέξω ξανά, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που λόγω της θάλασσας και του ήλιου οι πόροι του δέρματός μου φράζουν! 

Έρχεται στα 90 gr. και στην τιμή των 3,50 ευρώ .

~Συνεχίζω με απολέπιση! Το δεύτερο σαπούνι που επέλεξα ,αφού τελείωσα το προηγούμενο, ήταν το σαπούνι ελαιόλαδου με τριμμένους κόκκους καφέ και άρωμα cappuccino το οποίο υπόσχεται ότι προλαμβάνει την κυτταρίτιδα και τονώνει το δέρμα χαρίζοντας λάμψη και απαλότητα ! Αν και δε μου γέμισε το μάτι στην αρχή,τελικά κάνει επίσης πολύ πολύ έντονη απολέπιση και είδα ένα τσικ πιο ενυδατωμένο το δέρμα μου σε σχέση με το προηγούμενο! Θα συνεχίσω να το παίρνω και αυτό ως το τέλος του καλοκαιριού για να δω αν πραγματικά θα βελτιώσει την κυτταρίτιδα μου μιας και ο καφές θεωρείται θαυματουργός στην αντιμετώπισή της!

Έρχεται στα 100 gr. και στην τιμή των 3,00 ευρώ.

~Το τρίτο και τελευταίο σαπούνι απολέπισης που έχω στη συλλογή μου είναι το σαπούνι ελαιόλαδου με φράουλα και παπαρουνόσπορο! Όταν νιώθω ότι το έχω παρακάνει με την απολέπιση στο σώμα μου ,χρησιμοποιώ αυτο το σαπούνι που προσφέρει μια πιο ήπια απολέπιση ! 

Είναι από τα πιο οικονομικά σαπούνια του καταστήματος. Είναι 100 gr. και κοστίζει 2,50 ευρώ.

~Το επόμενο σαπουνάκι το χρησιμοποιώ στο ξύρισμα! Έχει άρωμα κακάο ,περιέχει βούτυρο κακάο και προσφέρει ακόμα περισσότερη ενυδάτωση στα ξηρά δέρματα! Αυτό που παρατηρώ όσο καιρό το χρησιμοποιώ είναι ότι έχω σταματήσει να κόβομαι! Και πιστεύω πως οφείλεται στο σαπούνι αυτό μιας και δεν έχω αλλάξει ούτε μάρκα στο ξυραφάκι αλλά ούτε τον άγαρμπο τρόπο που ξυρίζομαι!

Είναι 100 gr. και κοστίζει 3,00 ευρώ.

~Για τον καθαρισμό του σώματός μου χρησιμοποιώ το σαπούνι με δενδρολίβανο και φύκια που εκτός από καθαρισμό υπόσχεται και τόνωση του κυκλοφορικού, ανάπλαση των κυττάρων του δέρματος και έχει ισχυρή αντικυτταριτιδική δράση ! Την αντικυτταριτιδική δράση δεν την εγγυώμαι μιας και το χρησιμοποιώ λίγο καιρό,εγγυώμαι όμως την ενυδατική δράση του σαπουνιού αυτού! Και δεν είναι λίγες οι φορές που κατά το ξύρισμα χρησιμοποιώ και αυτό το σαπούνι και τα αποτελέσματα είναι τα ίδια με του πορηγούμενου! 

Η τιμή του είναι 3,50 ευρώ και είναι 90 gr.

~Για την ενυδάτωση του σώματός μου έχω επιλέξει το ενυδατικό και αρωματικό λάδι σώματος με αιθέρια έλαια Υλάνγκ- Υλάνγκ και σανδαλόξυλου. Το άρωμα που επέλεξα είναι αυτό της σοκολάτας! Αν και αρχικά ξετρελάθηκα με το άρωμά του,πλέον νομίζω δεν μου ταιριάζει καθόλου! Αυτό βέβαια δεν με απογοητεύει τόσο γιατί με έχει κερδίσει η ενυδάτωση που προσφέρει οπότε το χρησιμοποιω στα πόδια μετά το ξύρισμα και δηλώνω φουλ ευχαριστημένη!

Έρχεται σε όμορφο γυάλινο βαζάκι με απλικατέρ,στα 100 ml και κοστίζει 8,00 ευρώ. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα αρώματα σοκολάτα /νυχτολούλουδο / βανίλια-πιπέρι.

~Πάμε στην περιποίηση του προσώπου! Τον τελευταίο καιρό, λόγω του ότι παρουσίασα κάποιες πανάδες από τον ήλιο,φοράω όλο το χρόνο αντηλιακό και χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ τα παρακάτω προϊόντα! Το πρώτο είναι το θεραπευτικό λάδι με βαλσαμόλαδο και αιθέρια έλαια λεβάντας και Υλάνγκ-Υλάνγκ !

 Επειδή όμως δεν είδα κάποια βελτίωση (δεν ήμουν βέβαια συνεπής στη χρήση του,ψέματα δεν θα πω!!) αναζήτησα κάποιο άλλο προϊόν κατά των πανάδων! Αυτό που μου πρότειναν ήταν η κηραλοιφή με πορτοκάλι και λεβάντα! 

Ούτε με αυτό το προϊόν ήμουν ιδιαίτερα συνεπής! Όμως θα σας πω τι ακριβώς έκανα! Μία φορά την εβδομάδα ,μετά τον βραδινό καθαρισμό του προσώπου μου, αντί για ενυδατική κρέμα άπλωνα σε όλο το πρόσωπο λίγο από το βαλσαμόλαδο και στη συνέχεια την κηραλοιφή! Την επόμενη μέρα το πρόσωπό μου έλαμπε! Μπορεί σε εμένα (τυχαία) να δούλεψε ο τρόπος αυτός ,δε σημαίνει ότι θα δουλέψει και σε εσάς! Καλύτερα να ρωτήσετε την κοπέλα που τα φτιάχνει! Σίγουρα θα έχει να σας προτείνει ,αν όχι αυτή,κάποια άλλη κηραλοιφή για το πρόσωπό σας! Να σημειώσω ότι το βαλσαμόλαδο ανακουφίζει επίσης από πόνους σε αυχένα και πλάτη και είναι ιδανικό για τη φροντίδα του δέρματος με έντονα προβλήματα, όπου αυτό χρειάζεται, ενώ η κηραλοιφή παρέχει προστασία στα χέρια από τα σκασίματα και τις διχρωμίες και είναι ιδανική λύση για χέρια που ταλαιπωρούνται από σκληρές χειρωνακτικές εργασίες καθώς και για σκασμένες, σκληρές φτέρνες.

Έρχονται σε συσκευασίες των 30ml και 50 ml και κοστίζουν 5,50 ευρώ και 8,00 ευρώ αντίστοιχα.

~Συνεχίζω (καταλαβαίνω,σας κούρασα,αλλά τι να κάνω; Βλέπετε έχω δοκιμάσει το μισό κατάστημα!!) με δύο best seller της εταιρείας. Μιλώ για την μάσκα προσώπου με ροζ άργιλο και υαλουρονικό οξύ που προσφέρει φωτεινή επιδερμίδα, καθαρίζει τους πόρους και είναι κατάλληλη για ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες. Μου ενυδατώνει άψογα την επιδερμίδα ενώ παράλληλα την καθαρίζει και δεν έχω παρατηρήσει την παραμικρή αντίδραση στο πρόσωπό μου! Την έχω λατρέψει! Έρχεται στα 50 ml και κοστίζει 8,00 ευρώ.

~Για το επόμενο best seller έχω ανάμικτα συναισθήματα! Πρόκειται για τη μάσκα ματιών με χαμομήλι, εκχύλισμα αγγουριού και καφεΐνη ! Υπόσχεται άμεση αντιμετώπιση των μαύρων κύκλων και λείανση των λεπτών γραμμών."Ανακουφίζει από τα σημάδια κούρασης και χαρίζει λάμψη στο βλέμμα. Ταυτόχρονα ενυδατώνει και απαλύνει τις ρυτίδες έκφρασης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά τη διάρκεια του ύπνου για καλύτερα αποτελέσματα." Παρόλο που είδα αρκετά από αυτά που υπόσχεται, έβγαλα κάποιες μικρές κοκκινίλες στην περιοχή γύρω από τα μάτια. Ίσως δεν χρειάζεται να την χρησιμοποιώ όλο το βράδυ γιατί έχω ευαίσθητη επιδερμίδα και μάλλον την επιβάρυνα! Ωστόσο στεναχωρήθηκα, γιατί η ενυδάτωση που άφησε στην περιοχή ήταν πολύ καλή! 

Είναι στα 30 ml και κοστίζει 9,00 ευρώ.

~Προτελευταίο προϊόν είναι η κρέμα ημέρας κατά της λιπαρότητας με λάδι καρύδας, μανιτάρι και πτιγκρέιν. Υπόσχεται πως χαρίζει ματ αποτέλεσμα και απορροφάται αμέσως και είναι ιδανική για λιπαρή & μικτή επιδερμίδα. Σε εμένα που έχω μικτή επιδερμίδα έπεσε λίγο βαριά σαν κρέμα ημέρας ή ως βάση πριν το μακιγιάζ ,οπότε την χρησιμοποιώ μόνο βράδυ! Η αλήθεια είναι ότι περίμενα πολλά περισσότερα από την κρέμα αυτή! Θα την χαρακτήριζα μια πολύ καλή κρέμα για νεαρές ηλικίες με δέρμα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις (χωρίς ακμή και χωρίς έντονη λιπαρότητα).

Έρχεται σε γυάλινη συσκευασία των 67 ml (που καλό είναι να χρησιμοποιείς κάποια σπατουλίτσα για να βγάζεις το προϊόν ώστε να μη γεμίσει μικρόβια,πράγμα που πρέπει να κάνεις με οποιαδήποτε συσκευασία έρχεται σε βαζάκι) ) και κοστίζει 11,20 ευρώ.

~Τελευταίο και καλύτερο είναι το lip scrub για απαλά χείλη με πούδρα αγριοκέρασου! Το λατρεύω αυτό το scrub ! Διώχνει οποιοδήποτε ίχνος σκασίματος από τα χείλη μου ,τα ενυδατώνει και τα αφήνει ονειρεμένα απαλά και έτοιμα να υποδεχτούν οποιοδήποτε ματ κραγιόν! Το έχω ευχαριστηθεί πολύ πολύ και λατρεύω το άρωμά του!

Έρχεται στα 30 ml (ενώ τα περισσότερα scrub για τα χείλη είναι συνήθως 15 ml) και κοστίζει 6,00 ευρώ.

Αυτή ήταν η εμπειρία μου με τα Samovar Natural Cosmetics! Μπορεί να σας φάνηκαν πολλά,αλλά πιστέψτε με υπάρχουν πολλά περισσότερα στο ηλεκτρονικό και φυσικό τους κατάστημα που περιμένουν να τα ανακαλύψετε! Πατώντας στην εικόνα του κάθε προϊόντος ,μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες !

Για να γνωρίσετε κι εσείς τα προϊόντα Samovar επισκεπτείτε το κατάστημά τους στην Πάτρα στην οδό Κολοκοτρώνη 39 ή δείτε τα online στο site τους : 

Μπορείτε να τους βρείτε και στο facebook : 

Κατά καιρούς βάζουν πολλές προσφορούλες!

Σας φιλώ! Δώρα

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε