Youth lab....η μεγάλη αγάπη!

2017-05-04

Πως και πως περίμενα να σου γράψω για τα αγαπημένα μου δερμοκαλλυντικά από την ελληνική εταιρεία Youth lab.

Ήταν οι μινιμαλιστικές συσκευασίες τους που με προσέγγισαν να τα δοκιμάσω και στιγμή δεν το μετάνιωσα!  Ακόμη περισσότερο όμως με προσέγγισαν οι ιδιαίτερα χαμηλές τιμές του πατρινού ηλεκτρονικού φαρμακείου Upharm. Ήταν το φαρμακείο που εμπιστευόμουν όσο καιρό σπούδαζα στην Πάτρα και σαν να μην έφτανε αυτό μου έφερναν την παραγγελία μου δωρεάν στο σπίτι! 

"Τα ελληνικά δερμοκαλλυντικά YOUTH LAB. είναι καινοτόμες φόρμουλες, που έχουν στόχο την ενίσχυση του μεταβολισμού της επιδερμίδας για ορατά πιο νεανική και υγιή όψη! Όλα τα προϊόντα YOUTH LAB. είναι δερματολογικά ελεγμένα, χωρίς parabens, κατάλληλα για κάθε τύπο δέρματος και περιλαμβάνουν συνθέσεις καθαρισμού και ενυδάτωσης, αντιρυτιδικές προτάσεις προσώπου, προϊόντα για τη φροντίδα του σώματος και αντιηλιακά". 

Αξίζει να αναφέρω ότι η εταιρεία έχει διακριθεί πολλάκις, με πιο πρόσφατη διάκριση το χρυσό βραβείο (!!!!) στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2017.

~Ξεκινώ με το αγαπημένο μου προϊόν, που δεν είναι άλλο από το gel καθαρισμού Daily Cleanser Normal_Dry Skin. Δημιουργεί άφθονο αφρό όταν έρθει σε επαφή με το νερό και καθαρίζει υπέροχα την επιδερμίδα μου, είτε έχω μακιγιάζ (λειτουργεί λοιπόν τέλεια σαν ντεμακιγιάζ) είτε όχι! Το χρησιμοποιώ συνήθως στην βραδινή ρουτίνα περιποίησής μου και μερικές φορές και το πρωί μόλις ξυπνήσω! Έχω μικτό δέρμα με μικρή τάση για ξηρότητα στην περιοχή γύρω από τη μύτη και το καθαριστικό αυτό δεν με απογοήτευσε ποτέ! Ήδη βρίσκομαι στην τέταρτη συσκευασία και νομίζω δεν θα το αλλάξω με τίποτα! Δοκίμασέ το και θα δεις μεγάλη διαφορά στην όψη και τη φωτεινότητα της επιδερμίδας σου! 

~Ο καθαρισμός της επιδερμίδας σου θα γίνει ακόμη πιο αποτελεσματικός αν συνδυάσεις το καθαριστικό αυτό με το βουρτσάκι προσώπου Beauty tool . Αποτελείται από πολλές πολλές απαλές τριχούλες που προσφέρουν ακόμη πιο βαθή καθαρισμό στο δέρμα. Θα σου πω τι ακριβώς κάνω εγώ! Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα,αφού έχω βρέξει με χλιαρό νερό το πρόσωπό μου και με  άφθονο ζεστό νερό το βουρτσάκι για να μαλακώσουν οι τριχούλες του, τοποθετώ ελάχιστη ποσότητα καθαριστικού πάνω σε αυτό και με κυκλικές απαλές κινήσεις αρχίζω να τρίβω-καθαρίζω το δέρμα μου! Ουσιαστικά λειτουργεί και σαν απολέπιση. Μιλάμε για τρομερό συνδυασμό. Εάν βέβαια έχεις ευαίσθητο δέρμα,περιόρισε την χρήση του  στη μία φορά την εβδομάδα!

~Σύμμαχός μου ενάντια στον ήλιο όλο το χρόνο ήταν το Daily Sunscreen Gel Cream Oily Skin spf 50 . Ένα  αντηλιακό με δείκτη προστασίας 50, ελάχιστο χρώμα (το εννοώ! αν ψάχνεις τεράστια κάλυψη δεν θα σε ικανοποιήσει) και υπέροχη μυρωδιά! Εγώ έψαχνα ένα αντηλιακό που θα με προστατεύει 100% από τον ήλιο και θα δίνει έναν ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα μου. Όλα μου τα έδωσε το αντηλιακό αυτό! Αν και αναφέρει ότι είναι για λιπαρές επιδερμίδες, θεωρώ ότι θα  πέσει σίγουρα βαρύ σε ένα πρόσωπο με έντονη λιπαρότητα. Σε εμένα ταίριαξε καθώς έχω μικτό δέρμα και για να απορροφηθεί πλήρως ήθελε τουλάχιστον μισή ώρα. Βέβαια το αντηλιακό πρέπει να το βάζουμε τουλάχιστον μισή ώρα πριν φύγουμε από το σπίτι, απλά αν είσαι της τελευταίας στιγμής (όπως κι εγώ πολλές φορές) και (κακώς) βάζεις αντηλιακό πέντε λεπτά πριν φύγεις, τότε θα λάμπεις (πολύ). Μετά από μια κουραστική μέρα και γυρίζοντας σπίτι, έβλεπα ότι το πρόσωπό μου είχε βγάλει κάποια λιπαρότητα με αυτό το αντηλιακό ,όμως πραγματικά από την πρώτη χρήση είδα την ομοιομορφία που σου είπα ότι έψαχνα!

~Τελευταίο προϊόν που δοκίμασα από Youth lab είναι η ενυδατική μάσκα προσώπου Thirst Relief Mask. Μετά από κάποια προϊόντα που κακώς είχα χρησιμοποιήσει στο πρόσωπό μου (έβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου) , του είχα προκαλέσει έντονη αφυδάτωση. Ανακάλυψα αυτή τη μάσκα και μία με δύο φορές την εβδομάδα άπλωνα ένα πλούσιο στρώμα στο πρόσωπό μου και την άφηνα όλο το βράδυ! Ξυπνούσα με λαμπερό και εμφανώς ενυδατωμένο δέρμα κι έτσι κατάφερα να λύσω το πρόβλημα με την αφυδάτωση! Είχε το προνόμιο να είναι και μη φαγεσωρογόνο προϊόν οπότε δεν φοβόμουν μην ξυπνήσω με σπυράκια την επόμενη μέρα!

Αυτά ήταν μερικά από τα προϊόντα της Youth lab που έχω ήδη τελειώσει  και σου μίλησα με όλη μου την ειλικρίνεια γι' αυτά! Ελπίζω  να σου άρεσαν!

Εάν θες κι εσύ να ανακαλύψεις τα προϊόντα της εταιρείας με έκπτωση έως 45% δεν έχεις παρά να επισκεπτείς το ηλεκτρονικό φαρμακείο Upharm :

Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με τη σελίδα τους στο Facebook  "upharm" :

Σε φιλώ ! 

Δώρα

© 2017 Simple lovely things.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε